poniedziałek, 1 lutego 2016

Idą zmiany

Witajcie! Po prawie rocznej przerwie od pisania na blogu zaczęłam się zastanawiać, skąd wzięły się u mnie takie zaległości. Odpowiedź jest prosta- przed ślubem nie miałam na to czasu, a po ślubie emocje związane z przygotowaniami mocno opadły. Od ostatniego posta wiele się zmieniło: stan cywilny,praca, a wkrótce i miejsce zamieszkania...

Jak widzicie mimo, że przygotowania do ślubu już za nami, w dalszym ciągu jest o czym pisać. I właśnie tym postem chciałabym nieco zmienić specyfikę bloga, poruszając nie tylko tematykę ślubną, ale także małżeńską i rodzinną. Chciałabym skupić się również na kwestiach przyziemnych związanych z prowadzeniem domu i gotowaniem.

W kwestiach technicznych: wprowadziłam także małe udogodnienie w postaci etykiet, które ułatwią poruszanie się po blogu.Mam nadzieję, że zmiany te przypadną Wam do gustu, podobnie jak nowa szata graficzna i logo.

 Pozdrawiam!

p.s wielkie podziękowania dla Eweliny za udostępnienie szablonu bloga, idealnie wpasował się w moje potrzeby!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz